می دونم عاشقم شدی ...چرا ازم فرار می کنی پس من منتظر نوام

ناگـــــزبرم....

باز آمــــدم خرامـــان تا پیــــش تو بمــــــیرم
بی تو کـــــجا روم مـــن ای از تـو ناگـــــزبرم
ای توبه ام شکســـته از تو کـــــجا گــــریزم
ای در دلـــــم نشســـــته از تو کـــجا گریزم
ای نور هــــر دو دیــده بی تو چگـــــونه بینم
وی گــردنم ببســـته از تو کــــــجا گــــــریزم
ای جان جان مســـتان ای گنج تنگدســتان
از دل نه ای گــــــــــسسته از تو کجا گریزم
من چون زمین خشکم لطف تو ابر و مشکم
ای روی تـو خجســــته از تـو کــــجا گــــریزم

عزیز دلم ...دلم تنگ شده واست...قربون دلت برم که پر درد بود ...کجایی که فقط می خوام نگاهت کنم ..عشق عزیزم ..فدای اون همه غم تو چشمات بشم ...یادته بهم می گفتی عوض شو ولی عوضی نشو...من عوض شدم خیلییم عوض شدم ...ولی به اون نگاه قشنگت قسم عوضی نشدم ...بوی وینستون لایت تمام وجودمو گرفته ...فقط واسه خاطر اینکه یادت دوباره واسم زنده بشه با تمام وجودم دارم نفس می کشم ...الهی همیشه ارامش و پاکی سایه سرت باشه عزیزم ...الهی اون خنده هایی که همیشه دنیا ازت دریغ کرده به زندگیت برگرده ...الهی وقتی بعد از سالها اگه دیدمت غیر از خوشبختیت چیزی واسم نگی ...دوستت دارم